۴۳

زمان جا به جا شدن من هم فرا رسیده. باید بتونم با تغییرات جدید کنار بیام. 


نظرات 5 + ارسال نظر

مثل من که جدی جدی فارغ‌التحصیل بیکار شدم و با پای‌افزار آهنی به دنبال کار می‌گردم

فرهاد 1389,07,23 ساعت 00:27 http://malcolmx.blogsly.com

سلام

ان‌شاالله در این جابه‌جایی و در سایر امور خداوند کمکتان کند.

و من‌الله توفیق ...

ایشالله که موفق بشی.وبلاگ قشنگی دارین.می تونم رمزتونو داشته باشم؟

دفتر کاهی 1389,07,23 ساعت 18:03

سلام.
دارید می رید تهران؟
امیدوارم جا به جایی تون، مثل جا به جایی دو سال پیش ما نباشه.

همیشه از جا به جایی میترسیدم...نمیدونم چرا...شاید چون آدمی هستم که عادت میکنم به شرایط موجودم و ترک عادت همیشه برام توام با سختی های روحی ست .

عرشیا 1389,08,18 ساعت 18:27

سلام
این رسمش نیست

سلام..متوجه نشدم.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد